result ku yg teruk !

exm da lme berlalu . result da kuar ! shitt . teruk siott . kne bebel nan ebu aku :( . sdey nye . bebel cos ukn aku tak blaja , cos aku byk un9 Fb . ahaha . n on blog aku ! ag stu cos aku asikk tex nan BF aku . toe yg dea emo . hahaha . bedal lha labu ^^ . exm ari toe , not bad . ad yg susa ad yg senang . p BIOLOGY aku tak ley bla . susa gilee bhai . ley pecah ple otak aku . ! huh . cg murshida memg nak kne nie . dea akp toe lha soklan pleng sng . otak dea lha ! soklan cm pundekk ! hehehe . aku jus dpt 5A 3B 1C n 1E . E aku toe LKJ . or lukisn kejuteraan . aku memg tak pena msuk clas . cos bz nan SPORT jekk . tak train , kne hentak nan couch ! adeshh . payah tol . tape , bak kte mbew aku . TOGETHER , WE CAN DO IT !!!!! ahahahaha . chayok ! exm len ad lagi . so jgn byk men er kechik . blaja2 . kechik an da besa ^^ . nak jd INSP polis an ? so blaja ! hohohoho ~